عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










گاهــــــــي آرزو ميكنم اي كاش ...


دلــــــي نبود تا تنگ شود ...



تا خسته شود ...



تا بشكند ...

***

***

***

***

***

***

***

***

***

**

***

***

 

***

***


 

***

.

***

***

***

***

***


 

***

***

***

***

***

*

***

***

***

***

***

***

***

**

***

***

***

***

***

***********************************************

ببخشید اگه این سری یکمی قدیمی بود.

_________

 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت10:21---16 آذر 1390
حقیقت اینه که:

هرچی مهربونتر باشی

بیشتر بهت ظلم میکنن،

هرچی صادق ترباشی

..بیشتر بهت دروغ میگن،

هرچی خودتو خاکی تر نشون بدی

واست کمتر ارزش قائلند،

هرچی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری

..راحت تر لهش میکنن

و اگر بدونند که منتظری و بهشون احتیاج داری

..اندازه یه دنیا ازت فاصله می گیرند!


پاسخ:بگیرن بککنن بذارند بگن عوض همه اینا من تو سینم یه قلبه پاکه خیلی قشنگ دارم نه دروغ گفته صافو سادس صاااادق مهربونه وجدانم آرمه احساساتم قشنگه مثه اونا نمیشم بد نمیشم هان؟ بهتر نیست خیلی بهترههه خیلی


نیلوفر
ساعت10:16---16 آذر 1390
اتفاقا خیلی هم خوب بود داداشــــــــــــی
پاسخ::) مرسیییییییییییی ممنونم نیلوفر جان:(


سحر
ساعت21:35---15 آذر 1390
آرزو میکردم دشت سرشار ز سرسبزی رویا ها را

من گمان میکردم دوستی همچون:

سروی سرسبز چهار فصلش همه آراستگیست

من چه میدانستم؟

هیبت باد زمستانی هست!!!

من چه میدانستم؟

سبزه می پژمرد از بی آبی

سبزه یخ میزند از سردی دی

من چه میدانستم؟

دل هر کس دل نیست!!!

قلب ها صیقلی از آهن و سنگ

قلب ها بی خبر از عاطفه اند.....


سحر1
ساعت19:39---15 آذر 1390
آرزو میکرد دشت سرشار ز سرسبزی رویاهارا

من گمان میکردم دوستی همچون

سروی سرسبز چهار فصلش همه آراستگیست

من چه میدانستم؟

هیبت باد زمستانی هست!!!

من چه میدانستم؟

سبزه می پژمرد از بی آبی

سبزه یخ میزند از سردی دی

من چه میدانستم؟

دل هر کس دل نیست!!!

قلب ها صیقلی از آهن و سنگ

قلب ها بی خبر از عاطفه اند......


avaa
ساعت18:03---15 آذر 1390
احساس میکنم در این مثنوی بزرگ طبیعت مصرع هایی ناتمامیم. بودنمان انتظار یک بیت شدن.

( دکتر شریعتی )



merc ghashang bood

upam armin janپاسخ:avaaaaa adreseto nadaraaaam to hichkodom az nazarat nabod adreset:(


مـریــم
ساعت16:32---15 آذر 1390

خدایـــــــا ...

دستت را از روی Space بردار

بس نیستــــــ

این همه فــــــــاصله ...؟!


ص.ا
ساعت11:14---15 آذر 1390
خیلی زیبا بودمرسی
پاسخ:mersi mamnon :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br